۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۵۲

شب گذشته مطرح شد؛

تاکید محمود کریمی بر حفظ سلامت مردم در مجالس حسینی

تاکید محمود کریمی بر حفظ سلامت مردم در مجالس حسینی

محمود کریمی گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نباید باعث شویم مجالس امام حسین (ع) موجب طعنه زدن دشمنان و سرزنش آنان شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کریمی شب گذشته در مراسم دهه اول ماه محرم که در پادگان ۰۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در خیابان پاسداران برگزار شد، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب نباید باعث شویم مجالس امام حسین (ع) موجب طعنه زدن دشمنان و سرزنش آنان شود.

این مداح برجسته کشوری ادامه داد: عزاداران اباعبدالله (ع) برای حضور در مجلس عزاداری در نقطه‌ای که برای آنان تعریف شده باید مستقر شوند و چنانچه یک قدم جلوتر بیایند از نظر شرعی مسئول خواهند بود. کسی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کند مجلس امام حسین (ع) و عزاداران حسینی را با مشکل روبرو می‌سازد.

وی افزود: چنانچه شرایط به گونه‌ای باشد که هنگام شور گرفتن عزاداران یکی پس از دیگری جلو بیایند و فاصله اجتماعی رعایت نشود همانجا سینه زنی را ترک خواهم کرد، دعای پایانی را می‌خوانم و از مجلس خارج می‌شوم زیرا بنده تابع اوامر مقام معظم رهبری و ولی امرمان هستم. بنابراین دوستان حسینی قطعاً توجه دارند همانند شب‌های گذشته که فاصله‌ها رعایت شد در شبهای بعدی نیز فاصله‌ها بیش از گذشته رعایت شود.

کد خبر 5279560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمیدرضا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      0 0
      تک تک افرادی که در این مراسمات با اجتماع بی محابا تبدیل به ناقل ویروس می شوند، ضامن هستند و کسانی مثل من که پا روی دلشان میگذارند و پروتکل ها را رعایت میکنند این افراد را حلال نمیکنیم.