۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۵

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان خبر داد؛

پیشرفت ۶۵ درصدی طرح انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج

پیشرفت ۶۵ درصدی طرح انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان از پیشرفت ۶۵ درصدی طرح انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج و رفع دغدغه آب شرب مردم این شهر تا بهار ۱۴۰۱ خبر داد.

محسن فتحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی مردم سنندج، رفع طعم و بوی آب شرب این شهر است و برای رفع این دغدغه، طرح انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه آب این شهر در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح هم اکنون ۶۵ درصد پیشرفت دارد و قرار است بهار ۱۴۰۱ عملیات اجرایی آن تمام شود و به بهره‌برداری برسد.

فتحی اعلام کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است و امیدواریم قرارگاه خاتم و شرکت پیمانکار این پروژه در کمتر از یک سال بتوانند این مهم را عملیاتی کنند.

وی افزود: یکی از مشکلات ما در بحث آب شرب سنندج، هدررفت ۴۰ درصدی در بخش توزیع است که این مهم به فرسوده بودن شبکه توزیع برمی‌گردد و باید اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اصلاح شبکه توزیع آب شرب و جلوگیری از هدررفت آن در شهر سنندج نیاز به اعتبار ویژه ای است و مجمع نمایندگان استان در این خصوص تلاش خواهد کرد.

کد خبر 5280240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha