۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۲

مدیرکل استاندارد البرز خبر داد؛

آغاز طرح ضربتی بازرسی از تجهیزات شهربازی‌های البرز

آغاز طرح ضربتی بازرسی از تجهیزات شهربازی‌های البرز

کرج - مدیرکل استاندارد البرز با اشاره به لزوم استانداردسازی تجهیزات شهربازی، از آغاز طرح ضربتی بازرسی از تجهیزات شهربازی‌های البرز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین محتشم صبح شنبه در حاشیه بازدید از یکی شهربازی‌های استان البرز البرز با اشاره بر لزوم استانداردسازی تجهیزات شهربازی و اخذ مجوز بهره‌برداری توسط بهره‌برداران از شروع طرح ضربتی بازرسی از تجهیزات شهربازی‌های استان و پلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد خبر داد.

وی اظهار کرد: در این طرح که با هدف افزایش ایمنی و استانداردسازی تجهیزات شهربازی آغاز شده است، تمامی شهربازی‌های استان البرز توسط اکیپ‌های بازرسی مورد ارزیابی قرار گرفته و از فعالیت تمامی تجهیزات فاقد مجوز بهره‌برداری معتبر جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مدیرکل استاندارد البرز با تأکید بر اینکه هرگونه تجهیز بازی برای فعالیت حتماً باید مجوز استاندارد داشته باشد، تأکید کرد: با ناقضان الزامات استاندارد و بهره‌برداران متخلف برخورد قانونی خواهد شد

وی متذکر شد: از شهروندان می‌خواهیم با توجه به تعطیلات تابستانی و افزایش استفاده از تجهیزات بازی، حتماً از بهره‌برداران و اپراتورهای دستگاه‌ها، مجوز استاندارد دستگاه را مطالبه کنند.

کد خبر 5280781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha