۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۲۰:۲۸

فرماندار پردیس:

هماهنگی‌ها برای توسعه مراکز واکسیناسیون در پردیس انجام شده است

هماهنگی‌ها برای توسعه مراکز واکسیناسیون در پردیس انجام شده است

پردیس- فرماندار پردیس با اشاره به اینکه همه ظرفیت های شهرستان برای کمک به بهداشت و درمان آمادگی دارند گفت: هماهنگی‌ها برای توسعه مراکز واکسیناسیون در پردیس انجام شده است.

عبدالعظیم رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت کرونایی پردیس و همچنین روند واکسیناسیون در شهرستان اظهار داشت: با توجه به وضعیت وخیم و انتقال سریع این ویروس که به شدت نگران کننده است وظیفه انسانی و اخلاقی و قانونی همه ما این است که از همه ظرفیت‌ها برای مهار این ویروس تلاش کنیم و به همین دلیل امروز جلسه‌ای تحت عنوان طرح شهید سلیمانی با حضور همه دستگاه‌های مرتبط تشکیل شد.

رضایی با بیان اینکه هماهنگی‌های بسیار خوبی برای توسعه مراکز واکسیناسیون انجام شده است گفت: از همه دستگاه‌های مرتبط بخشداری‌ها و شهرداری‌ها و اصناف و سپاه که بار سنگین اجرای طرح شهید سلیمانی را قبلاً به خوبی انجام دادند و موفق بودند در کنار مرکز بهداشت بایستی این آمادگی را داشته باشیم که به زودی حجم واکسن‌های تحویلی به شهرستان قابل توجه خواهد بود.

وی بیان داشت: مراکزی که برای انجام واکسیناسیون باید آماده شوند هم در سعیدآباد هم در بومهن و یک مرکز دیگری به اضافه مرکز قبلی در پردیس هماهنگ شده است که همه در واقع این ظرفیت‌ها به کمک اداره بهداشت درمان خواهند امد.

فرماندار پردیس بیان داشت: قرارگاه مواسات نیز برای حمایت از کسانی که آسیب دیده اند به ویژه خانواده‌ها و افرادی که دچار کرونا شده اند و از بضاعت کافی برخوردار نیستند نیز و بسته‌های معیشتی برای این خانواده‌ها تأمین شود.

رضایی در خصوص تدابیری که برای اجرای دقیق تعطیلی‌ها و محدودیت‌ها در شهرستان در نظر گرفته شده است افزود: آستانه تحمل برخی گروه‌های شغلی و اصناف که در این زمینه آسیب دیده اند پایین آمده و این تعطیلی‌ها سبب می‌شود که از بار ترددها کاسته شود و در هیأت‌ها نیز نظارت کافی وجود خواهد داشت و دسته روی ممنوع خواهد بود و با کسانی که تخطی کنند برخورد صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5281180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha