۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۳۳

طی سال جاری؛

۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد

۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان طی سال جاری خبر داد و گفت: ارزش این بسته ها بیش از ۹ میلیارد تومان بوده است.

مجید الهی راد در گفتگو با مهر از توزیع ۴۰ هزار سبد معیشتی بین نیازمندان استان خبر داد و اظهار کرد: این بسته‌ها از ابتدای سال تاکنون در قالب طرح‌های مختلف همچون ایام ماه مبارک رمضان، عید غدیر و قربان بین نیازمندان توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی ادامه داد: ارزش سبدهای توزیعی بیش از ۹ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان است.

وی از به‌کارگیری تمهیدات لازم در اجرای طرح «احسان حسینی» برای تهیه سبد معیشتی برای خانواده‌های نیازمند استان خبر داد و افزود: احسان حسینی به‌منظور کمک به نیازمندان و جمع‌آوری نذورات مردمی و توزیع بین محرومان تا پایان ماه صفر اجرا می‌شود و این طرح قرار است با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری استان به مرحله اجرا برسد.

الهی راد تصریح کرد: طرح احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان اجرا می‌شود.

وی در انتها به راه‌های مشارکت خیران در اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: خیران می‌توانند از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان در این امر شرکت کنند.

کد خبر 5281972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha