۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۴

لیگ برتر هندبال مردان؛

پایان روز دوم با برتری زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان

پایان روز دوم با برتری زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان

دومین روز از سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با برتری دو تیم زغال سنگ طبس و فولاد سپاهان اصفهان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از سی و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه با برگزاری دو دیدار در تالار هندبال تهران پیگیری شد.

زغال سنگ طبس و رعد پدافند آمل در چهارچوب رقابت‌های مرحله اول از دور رفت لیگ برتر هندبال به مصاف هم رفتند که در پایان زغال سنگ طبس توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ به برتری برسد.

در این بازی شاگردان رضا جعفرنیا توانستند از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنند طوری که در نیمه اول با برتری ۱۶ بر ۱۰ به رختکن رفتند. در نیمه دوم نیز علی رغم تلاش بازیکنان امین حسنوند، سرمربی رعد پدافند آمل، اما این نماینده طبس بود که با یک اختلاف ۸ امتیازی و با نتیجه ۳۲ بر ۲۴ پیروز این مسابقه شد.

در ادامه، دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد سپاهان اصفهان در لیگ برتر هندبال به مصاف هم رفتند و نیمه اول این دیدار اگرچه با برتری ۱۴ بر ۱۳ گچساران به پایان رسید اما در پایان ۶۰ دقیقه این سپاهان اصفهان بود که توانست با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ نفت و گاز را شکست دهد.

فردا دوشنبه ۲۵ مردادماه هم دو بازی برگزار می‌شود که از ساعت ۱۳ نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با پاس ناجا قم دیدار می‌کند و از ساعت ۱۶ مس کرمان و ذوب آهن اصفهان رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

کد خبر 5282060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha