۲۴ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۶

صعود کرونا ادامه دارد؛

۱۴۳ بیمار کرونایی دیگر در خراسان شمالی بستری شدند/ فوت ۱۲ نفر

۱۴۳ بیمار کرونایی دیگر در خراسان شمالی بستری شدند/ فوت ۱۲ نفر

بجنورد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از فوت ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۴۳ بیمار دیگر بستری شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد هاشمی یک شنبه در گفتگوی خبری با شبکه اترک خراسان شمالی آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان را تشریح کرد و اظهار داشت: با بستری ۱۴۳ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۷۸۴ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیان داشت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، طی ۲۴ ساعته گذشته و تا ظهر امروز، متأسفانه ۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شدند.

وی افزود: متأسفانه تعداد موارد ابتلاء و بستری به قدری افزایش یافته که دیگر تخت خالی وجود ندارد و وضعیت بیمارستان‌های استان در حالت بحرانی است.

هاشمی بیان داشت: همچنان شاهد رفتارهای پرخطری از سوی مردم مانند نزدن ماسک و عدم رعایت پروتکل‌ها و حضور در تجمعات و دورهمی ها هستیم که باعث شده اکثر موارد ابتلاء به صورت خانوادگی باشد.

وی گفت: در کنار رعایت همگانی پروتکل‌ها، دیگر ادارات و نهادها هم باید بر اساس تصمیمات ستاد کرونا، به وظایف نظارتی خود جدی تر بپردازند.

کد خبر 5282217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha