۲۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت مطرح کرد؛

آمادگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برای ایجاد مرکز واکسیناسیون

آمادگی آستان مقدس حضرت معصومه (س)  برای ایجاد مرکز واکسیناسیون

قم- مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: با تکیه بر توان و تخصص خادمان بهداشت و درمان حرم،ظرفیت ایجاد مرکز واکسیناسیون عمومی و ارائه خدمات سرپایی به بیماران کرونایی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عباسیان از برگزاری نشست اضطراری ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در آستان مقدس بانوی کرامت خبر داد. و گفت: در این نشست تصمیم‌های مهمی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و تشدید مراقبت‌ها و نظارت‌های بهداشتی گرفته شد.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت از لغو بیشتر ویژه برنامه‌های حضوری در حرم یاد کرد و ادامه داد: با وجود اینکه مراسم حرم در فضای روباز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دنبال می‌شد اما برای جلوگیری از تجمع، این مراسم اکنون به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی خادمان در درمانگاه حرم مطهر افزود: با تکیه بر توان و تخصص خادمان مدیریت بهداشت و درمان حرم، ظرفیت ایجاد مرکز واکسیناسیون عمومی در حرم وجود دارد و آستان مقدس در صورت ضرورت و نیاز، می‌تواند امکاناتی را برای خدمات سرپایی بیماران کرونایی مجهز و آماده کند.

عباسیان با اشاره به اینکه آستان مقدس آمادگی خود را برای همکاری بیشتر در حوزه مقابله با کرونا به مسئولان بهداشت و درمان استان قم اعلام کرده است، گفت: خادمان حرم مطهر از هیچ تلاشی برای کمک به زائران و مجاوران دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 5282529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha