۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

تداوم هوای خنک و آرام در استان اردبیل طی امروز و فردا

تداوم هوای خنک و آرام در استان اردبیل طی امروز و فردا

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی در غالب مناطق استان هوای خنک و پایداری طی امروز و فردا پیش بینی شده و در ساعات بعدازظهر پدیده غالب وزش باد خواهد بود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، به دلیل تداوم ماندگاری پرفشار سطح زمین در منطقه، طی امروز و فردا آسمان استان نیمه ابری پیش بینی می‌شود.

وی تراکم ابر را بیشتر در مناطق شمالی و نوار شرقی استان اعلام کرد و افزود: در این مناطق به تدریج از میزان ابرناکی کاسته شده و در ساعات بعدازظهر و عصر پدیده غالب وزش باد با سرعت تند پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل هوای استان را طی امروز و فردا خنک پیش بینی کرد و گفت: همچنین عصر امروز و امشب نیز در برخی مناطق، افزایش ابر و رگبار پراکنده احتمال می‌رود.

محمدی از نفوذ سامانه جدید از روز پنجشنبه به استان خبر داد و افزود: روزهای پنجشنبه و جمعه با نفوذ کم فشار از مرکز کشور، آسمان استان غالباً صاف بوده و ضمن افزایش موقتی دمای هوا از شدت وزش باد نیز در سطح استان کاسته می‌شود.

وی به کمینه و بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این مدت شهرستان بیله سوار با دمای ۲۰ درجه بالای صفر گرم‌ترین و شهرستان نیر با دمای ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین منطقه استان اردبیل به ثبت رسیده است.

کد خبر 5283296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha