شهادت یک رزمنده حشد شعبی در استان دیالی عراق

شهادت یک رزمنده حشد شعبی در استان دیالی عراق

سازمان حشد شعبی عراق از شهادت یک رزمنده نیروهای بسیج مردمی عراق در اولین روز عملیات «عاشوراء الکرامه» در استان دیالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عین العراق، سازمان حشد شعبی عراق از شهادت یک رزمنده نیروهای بسیج مردمی عراق در اولین روز عملیات «عاشوراء الکرامه» در استان دیالی خبر داد.

در بیانیه رسمی این سازمان آمده که در انفجار یک بمب کنارجاده‌ای که تروریست‌های داعش کار گذاشته بودند، «نعمة جاسم محمد ابراهیم»، از رزمندگان حشد شعبی در این عملیات در شمال شرق دیالی به شهادت رسید و چهار رزمنده نیز زخمی شدند.

این بیانیه افزوده که این حادثه در منطقه دریاچه حمرین در شمال شرق استان دیالی رخ داده است.

صبح امروز سازمان حشد شعبی عراق از عملیات گسترده خود برای تعقیب تروریست‌های داعش در استان دیالی خبر داد.

در بیانیه این سازمان آمده که نیروهای حشد شعبی عراق با همکاری نیروهای ارتش این کشور عملیات «عاشوراء الکرامه» را در سه محور دریاچه حمرین و رودخانه نارین و محور شمالی استان دیالی آغاز کرده‌اند.

این بیانیه افزوده که این عملیات با حمایت نیروی هوایی ارتش عراق اجرا می‌شود و تا تحقق کامل اهداف ادامه خواهد داشت.

همزمان، نیروهایی از تیپ عاشوراء با همکاری فرماندهی عملیات جزیره و بادیه در حشد شعبی عراق عملیات امنیتی گسترده‌ای را در شمال استان بابل آغاز کردند.

در بیانیه حشد شعبی عراق آمده است، این عملیات در چارچوب طرح امنیتی برای تامین امنیت مراسم عاشورا صورت می‌گیرد و طی آن ده‌ها کیلومتر از باغ‌های انبوه در منطقه العسکری و مناطق مجاور آن در جرف النصر بازرسی و پاکسازی خواهد شد.

کد خبر 5283633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha