۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۶

امام جمعه رویان:

تحول بر مبنای گام دوم رویکرد دولت باشد/ شکست عملی آمریکا در منطقه

تحول بر مبنای گام دوم رویکرد دولت باشد/ شکست عملی آمریکا در منطقه

شاهرود- امام جمعه رویان با بیان اینکه تحول بر مبنای گام دوم انقلاب نقشه راه و رویکرد دولت باشد، گفت: امیدواریم همه به دولت برای حل مشکلات اساسی اقتصادی کشور کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های آخرین نماز جمعه مرداد ماه ۱۴۰۰ رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر، با بیان اینکه نقشه راه و در واقع رویکرد دولت سیزدهم تحول بر مبنای گام دوم انقلاب باشد، تاکید داشت: پیام انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری تحول خواهی مردم، عدالت خواهی، مبارزه با فساد و فقر و تبعیض بود.

وی با بیان اینکه دولت برای رسیدن به این شعارها یک راه تحول گر، یعنی دنبال کردن نقشه راه مبتنی بر بیانیه گام دوم را اخذ کند، افزود: باید برخی مسائل به صورت فوری مد نظر دولت و تیم اقتصادی آن باشد که از آن جمله می‌توان به مسئله کسری بودجه اشاره داشت که مشکلات عدیده‌ای را پدید آورده است.

ایران متحدان خود را تنها نمی‌گذارد

امام جمعه رویان با بیان اینکه ثبات بازار سرمایه و ارز، کنترل گرانی و تورم مسئله کرونا و کمبودهای اقتصادی، آب و برق و… از دیگر موضوعاتی هستند که مردم با آن دست به گریبان بوده و دولت باید برایشان برنامه داشته باشد، بیان داشت: امیدواریم همه به دولت برای حل مشکلات اساسی اقتصادی کشور کمک کنند.

معصومی در دیگر بخش سخنان خود به شرایط منطقه نیز اشاره داشت و با بیان اینکه آمریکا متحدان خود را تنها می‌گذارد، گفت: همانطور که سید حسن نصرالله بیان کرد، ایران هرگز متحدان خود را تنها نگذاشته است و شاهد موضوع نیز شکست آمریکا در منطقه است.

وی با بیان اینکه بعد از فروپاشی شوروی، این آمریکا بود که برنامه‌ریزی کرد تا در افغانستان حضور یافته و ایران را تحت کنترل خود قرار بیاورد، افزود: آمریکا ۲۰ سال در افغانستان بود و هیچ خدمتی نکرد و حتی برای دفاع از افغانستان هزینه‌ای هم پرداخت نکرد و تنها دولت‌های همسوی خود را حفظ می‌کرد. آمریکا همچنین نتوانست در پیکره جامعه جایگاهی به دست بیاورد و همانطور که دیدیم طالبان به راحتی این کشور را تصرف کرد.

کد خبر 5284986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha