۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۸

رئیس شورای اسلامی شهر امیریه:

دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضایی در امیریه مطالبه مردم است

دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضایی در امیریه مطالبه مردم است

دامغان- رئیس شورای اسلامی شهر امیریه گفت: ایجاد دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضائی در امیریه خواسته مردم است چرا که اکنون مردم برای رسیدگی به امور قضایی خود با دشواری روبرو هستند.

ابوالفضل امیر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ایجاد دفتر مستقل خدمات الکترونیک قضائی در امیریه خواسته مردم است، تاکید کرد: با توجه به وجود دادگاه عمومی بخش امیریه و مراجعات شهروندان و اهالی بخش در ارائه دادخواست و شکایات و کارهای قضائی به این دادگاه که باید از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضائی صورت پذیرد، ایجاد و راه‌اندازی دفتر مستقل از سوی دادگستری کل استان سمنان مورد انتظار است.

وی افزود: یک نفر نیروی انسانی از دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهرستان دامغان در دادگاه عمومی بخش امیرآباد هر روز حضور دارد و پاسخگو مراجعه کنندگان است اما هدف ما این است برای ارائه خدمات بهتر به مردم دفتری جداگانه و مستقل در این شهر ایجاد شود.

امیر احمدی بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در ایجاد و راه اندازی این دفتر آماده همکاری با دادگستری کل استان سمنان است که امیدواریم با عنایت و توجه دادگستری استان سمنان به این خواسته مردم جامه عمل پوشیده شود.

وی در پاسخ به این سوال در خصوص تعیین شهردار امیریه نیز گفت: این امر در دستور کار قرار دارد و در فرصت قانونی با گزینه‌های که در حال مذاکره هستیم شهردار جدید انتخاب خواهد شد.

کد خبر 5286535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha