۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۲۰

رئیس هیئت فوتبال استان همدان:

نمایندگان فوتبال همدان در مسابقات لیگ مناطق کشور مشخص شدند

نمایندگان فوتبال همدان در مسابقات لیگ مناطق کشور مشخص شدند

همدان-رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: قهرمانان فصل ۱۴۰۰_۱۳۹۹ و نمایندگان فوتبال استان همدان در مسابقات لیگ مناطق کشور مشخص شدند.

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری لیگ‌های مختلف استان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و سایه سنگینی که بر ورزش کشور و به طبع استان همدان انداخت شاهد تعطیلی تمامی مسابقات بودیم.

وی افزود: جز نخستین استان‌هایی بودیم که با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی بعد از وقفه‌ای که ایجاد شد مسابقات استانی را از سر گرفتیم.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به نمایندگان فوتبال استان همدان در مسابقات لیگ مناطق کشور گفت: در رده سنی نونهالان تیم فوتبال اکباتان، رده‌سنی نوجوانان شهرداری و در رده جوانان و امید تیم فوتبال پاس موفق شدند عنوان قهرمانی استان و جواز حضور در مسابقات لیگ مناطق کشور را کسب کنند.

صوفی خاطرنشان کرد: با تمام کمی‌ها و کاستی‌هایی که شیوع کرونا به ما تحمیل کرد اما خوشبختانه مسابقات با نظم و انضباط و در سطح خوبی برگزار شد.

وی با اشاره به آغاز مسابقات فصل جدید بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و کسب تجربه از برگزاری مسابقات در شرایط کرونا به زودی فصل ۱۴۰۱_۱۴۰۰ مسابقات فوتبال استان همدان را آغاز خواهیم کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا بهترین شرایط را برای برگزاری مسابقات در فصل پیش‌رو فراهم کنیم.

کد خبر 5287803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha