۲ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۴۴

فرماندار ویژه میناب:

۶۵ پروژه عمرانی با هفته دولت در میناب به بهره برداری می رسد

۶۵ پروژه عمرانی با هفته دولت در میناب به بهره برداری می رسد

میناب - فرماندار ویژه میناب گفت: ۶۵ پروژه با اعتبار و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۰۳ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در شهرستان میناب به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید سلحشور صبح سه شنبه در نشست خبری هفته دولت با اشاره به اینکه امسال قرار است ۶۵ پروژه طی هفته دولت افتتاح شود، اظهارداشت: برای این طرح‌ها در بخش‌های مختلف ۲۰۳ میلیارد تومان اعتبار صرف و سرمایه‌گذاری شده است، که همزمان با هفته دولت قابل افتتاح و بهره برداری و تقدیم مردم شریف شهرستان میناب خواهد شد.

سلحشور، پروژه های عمرانی را ۵۹ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۸۴۰۹۰۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در مجموع کل پروژه ها در ۴ بخش از شهرستان میناب به تفکیک شامل بخش مرکزی و شهر میناب با ۳۹ پروژه ، بخش توکهور ۱۳ پروژه، سندرک ۴ پروژه ، بندزرک ۹ پروژه ، افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به مهم ترین برنامه های هفته دولت در شهرستان میناب، تصریح کرد : از مجموع ۶۵ پروژه عمرانی در میناب در حوزه توسعه و خدمات شهری (شهرداری ها) با ۱ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰۰ میلیون ریال ، توسعه و خدمات روستایی ( دهیاریها ) با ۱۵ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۳۱۳۶۸ میلیون ریال، توسعه و خدمات روستایی( بنیاد مسکن) با ۹ پروژه و اعتباری بالغ بر ۳۱۶۷۳۱ میلیون ریال ، در حوزه ورزش و تفریحات با ۷ پروژه و اعتباری بالغ بر ۶۶۰۰۰ میلیون ریال نیز آماده بهره برداری است.

وی در ادامه اضافه کرد و افزود: توسعه عمرانی و پروژه ها در بخش کشاورزی، منابع طبیعی و شیلات با ۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۸۰۲۰۰ میلیون ریال، در حوزه آموزش و پرورش با ۱۲ پروژه و اعتباری بالغ بر ۲۹۴۷۰۰ میلیون ریال ، در حوزه حمل و نقل با ۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۴۵۱۶۰ میلیون ریال ، و در حوزه انرژی با ۸ پروژه و اعتباری بالغ بر ۵۱۰۷۴۶ میلیون ریال ،در حوزه منابع آب با ۲ پروژه و اعتباری بالغ بر ۵۶۰۰۰ میلیون ریال از کل پروژه ها است که در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ، پروژه های بخش خصوصی به میزان نه درصد از کل پروژه و با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: در حوزه شرکت های صنعتی با ۲ پروژه و اعتباری بالغ ۳۰۹۰۰۰ میلیون ریال، که با اشتغال ۵۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر به طور غیر مستقیم می باشد در هفته دولت به بهره برداری خواهید رسید.

کد خبر 5287912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha