رای الیوم بررسی کرد؛

آمادگی مقاومت برای حملات سنگین موشکی به عمق رژیم صهیونیستی

آمادگی مقاومت برای حملات سنگین موشکی به عمق رژیم صهیونیستی

محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که مقاومت فلسطین آماده رویارویی با تل آویو است و این در شرایطی است کابینه این رژیم جرات اتخاذ تصمیم حمله زمینی به غزه را ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رای الیوم در مطلبی به اوضاع غزه پرداخته و آورده است: همچنان اوضاع در غزه تحت محاصره رژیم صهیونیستی بحرانی است و منابع عالی رتبه رژیم صهیونیستی از آمادگی حماس برای رویارویی گسترده آتی با ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

این رسانه می‌نویسد: بر اساس برآورده های رژیم صهیونیستی به ویژه نهادهای امنیتی این رژیم، بدون شک حماس آماده رویارویی با اسرائیل است. یحیی السنوار رئیس حماس در غزه، تصمیم به رویارویی با ارتش اسرائیل را دارد به ویژه که رنج ساکنان غزه محاصره شده زیاد است و آنها اوضاع اقتصادی دشواری دارند.

رای الیوم نوشت: تحلیل‌ها و گزارش به بیرون درز پیدا کرده از محافل امنیتی تل آویو حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی از مشکلات عدیده ای در زمینه رویارویی با حماس رنج می‌برد که از جمله آنها و در واقع مهمترین آنها می‌توان به اذعان رژیم صهیونیستی به ناتوانی ارتش این رژیم در زمینه حمله زمینی به غزه است زیرا شمار نظامیانی که کشته خواهند شد بسیار زیاد خواهد بود. علاوه بر آن ارتش اسرائیل زخمی‌های زیادی هم خواهد داشت رژیم صهیونیستی از مشکلات عدیده ای در زمینه رویارویی با حماس رنج می‌برد که از جمله آنها و در واقع مهمترین آنها می‌توان به اذعان تل آویو به ناتوانی ارتش اسرائیل در زمینه حمله زمینی به غزه است زیرا شمار نظامیانی که کشته خواهند شد بسیار زیاد خواهد بود.

این رسانه آورده است: مشکل دیگر بحث تونلهاست. آلون بن دیوید تحلیلگر نظامی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از محافل امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که از زمان عملیات صخره‌های استوار در تابستان ۲۰۱۴، حماس تونل‌های زیادی حفر کرده است و تونل‌هایی هم که خراب شده را ترمیم کرده است.

این تحلیلگر تاکید می کند: به طور حتم در دور جدید درگیری ضربات به مراتب دردناکتری به اسرائیل در مقایسه با عملیات صخره استوار وارد خواهد شد.

رای الیوم می نویسد: مشکل سوم که رژیم صهیونیستی به شدت نگران آن است مربوط به عمق این رژیم است به ویژه که در دور اخیر از جنگ غزه، شمار موشکهای شلیک شده به عمق این رژیم شمار قابل توجهی بود که رژیم صهیونیستی را مجبور به صرف نظر کردن از تهدیداتش برای یورش زمینی کرد که بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان آنرا به مثابه شکستی برای اسرائیل دانستند.

این رسانه در پایان می نویسد: ژنرال عوزی روبین رئیس سابق پروژه موشک های حیتس رژیم صهیونیستی اذعان می کند که ادامه موشکباران کمترین تاوانی که تلاش برای اشغال مجدد غزه به همراه دارد و هیچ کابینه ای در اسرائیل جرات اتخاذ تصمیم حمله زمینی به غزه و اشغال آن به سبب تبعات استراتژی، منطقه ای و اقتصادی این حمله را ندارد.

کد خبر 5288515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha