۴ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۳۴

آلبرت بیگجانی در گفتگو با مهر؛

امسال «هایفست۱۹» بین‌المللی نیست/ برنامه ریزی برای بیستمین سالگرد

امسال «هایفست۱۹» بین‌المللی نیست/ برنامه ریزی برای بیستمین سالگرد

آلبرت بیگجانی دبیر بخش ایران جشنواره بین المللی هایفست ارمنستان عنوان کرد به دلیل شرایط همه گیری کرونا نوزدهمین دوره این جشنواره به صورت بین المللی برگزار نمی‌شود.

آلبرت بیگجانی عضو هیات برگزار کننده و دبیر بخش ایران جشنواره بین المللی هایفست ارمنستان درباره این دوره از جشنواره به خبرنگار مهر گفت: امسال نیز متاسفانه به دلیل بحران کرونا نمی‌توانیم نوزدهمین جشنواره هایفست را همانند سال های پیشین متنوع و شلوغ برگزار کنیم.

وی ادامه داد: جشنواره از ۲۱ تا ۲۴ اکتبر برابر با ۲۹ مهر الی ۳ آبان طی چهار روز و به صورت متمرکز در سالن آرنو باباجانیان برگزار می شود. این جشنواره امسال اجرای بین الملل نخواهد داشت و عمده اجراهای آن نمایش های داخلی و دانشجویی خواهد بود.

بیگجانی با اشاره به ویژگی‌های این دوره از جشنواره عنوان کرد: هایفست امسال بیشتر به صورت آکادمیک برگزار می شود و در بخش سمینارها و کنفرانس ها میزبان چهره های معتبر بین الملل خواهد بود. همچنین ورکشاپ هایی توسط استادان مطرح جهان به‌صورت آنلاین برگزار خواهد کرد.

این هنرمند در پایان صحبت هایش متذکر شد: سال بعد بیستمین سالگرد جشنواره است از این رو خودمان را برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن آماده می کنیم.

هجدهمین جشنواره بین المللی هایفست ارمنستان سال گذشته نیز به دلیل همه گیری ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد و نمایش های حاضر در جشنواره به صورت زنده از طریق فضای مجازی برای علاقه مندان به نمایش درآمد.

کد خبر 5288973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha