۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۵۱

امام جمعه موقت سمنان:

برنامه‌ریزی و حرکت جهادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد

برنامه‌ریزی و حرکت جهادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد

سمنان- امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه برنامه‌ریزی و حرکت جهادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد، گفت: مردم انتظار دارند که مشکلات اقتصادی و معیشتی شان با مدیریت صحیح حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به روی کار آمدن دولت سیزدهم، بیان کرد: برنامه‌ریزی و حرکت جهادی در دستور کار دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم که دولت در رفع مشکلات به خصوص در زمینه معیشت مردم موفق ظاهر شود، بیان داشت: مشکلات بسیار زیادی در جامعه داریم که در سر راه دولت سیزدهم قرار دارد که البته رفع آنها نیازمند برنامه مدون و صحیح، مدیریت جهادی در سایه زمان است.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تجربه دولت قبل در زمینه گره زدن مسائل به غرب، ابراز کرد: آمریکا امتحان خود را پس داده و چهره‌اش نیز امروز بر همگان روشن است لذا امیدواریم که دولت سیزدهم این مسائل را مد نظر خود قرار دهد.

مهدوی نژاد با بیان اینکه رئیسی در همین نخستین روزها با سفر به خوزستان نشان داد که دولتمردان در کنار مردم هستند، گفت: تعامل با دنیا امری طبیعی است اما در برابر ظالم نباید خوار و ذلیل شویم لذا می‌بایست دولت سیزدهم بر توانمندی‌های داخلی کشورمان تاکید و توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: بارها رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این باره هشدار دادند و وضعیت امروز افغانستان نیز نتیجه اعتماد بیش از اندازه به آمریکا است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه با دنیا تعامل می‌کنیم، ابراز داشت: باید بدانیم همه دنیا دست آمریکا نیست لذا باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه به خصوص در زمینه اقتصادی کشورمان بهره کافی را برد.

مهدوی نژاد به ضرورت مقابله با ویروس کرونا نیز اشاره کرد و گفت: در برابر این ویروس رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لازم و ضروری است از سوی دیگر دومین عاملی که می‌تواند آن را تضعیف کند، مقوله واکسیناسیون است که از مسئولان به خصوص وزارت جدید بهداشت می‌خواهیم که به این امر تسهیل و تسریع ببخشند.

کد خبر 5290458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha