۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۲۵

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان:

۳۵ درصد جمعیت زنجان واکسن کرونا تزریق کردند

۳۵ درصد جمعیت  زنجان واکسن کرونا تزریق کردند

زنجان-رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان با بیان اینکه ۳۸۵ هزار دوز واکسن به ۳۵ درصد جمعیت زنجان تزریق شده است، گفت: روند واکسیناسیون در شهرستان زنجان به خوبی در حال انجام است.

محمود حریری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۳۸۵ هزار دوز به ۳۵ درصد جمعیت شهرستا زنجان تزریق شده است، گفت: روند واکسیناسیون در این شهرستان به خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان باید تقویت شود، اظهار کرد: تنها راه رهایی از این ویروس منحوس رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از دورهمی ها است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان گفت: واکسیناسیون در استان در حال انجام بوده و ۳۰ مرکز تجمیعی به صورت خودروی و پیاده به مردم تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

حریری تاکید کرد: در حال حاضر تزریق واکسن برای افراد بالای ۴۳ سال هم در سطح استان در حال انجام است.

وی افزود: شهروندان زنجانی به محض دریافت پیامک یا فراخوان برای تزریق واکسیناسیون در موعد مقرر به محل مراجعه کنند و این کار را با تعویق نیندازند و مردم بر این امر اذعان داشته باشند که تزریق واکسن به معنای پایان و رهایی از بیماری نیست.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان زنجان تصریح کرد: اجتناب از دورهمی ها و تجمعات باید در دستور کار باشد چرا که شرکت در مراسم‌ها احتمال ابتلاء را افزایش می‌دهد.

کد خبر 5291686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha