۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶

فرماندار دهاقان خبر داد؛

برق رسانی به منطقه «پاژن» و «کژدمه» دهاقان به مناسبت هفته دولت

برق رسانی به منطقه «پاژن» و «کژدمه» دهاقان به مناسبت هفته دولت

دهاقان - فرماندار شهرستان دهاقان گفت: به مناسبت هفته دولت، برق رسانی به مناطق پازن، کژدمه و نصب یک دستگاه ترانس در روستای قمیشلو در شهرستان دهاقان در دستور کار قرار دارد.

سید علی سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن گرامی‌داشت هفته دولت اظهار داشت: مجاهدت و فداکاری شهیدان رجایی و باهنر کم نظیر و ماندگار است و هفته دولت بهانه‌ای برای تاسی به سیره و روش زندگی و روش مدیریتی آنها است.

وی افزود: شهدا در دوران خدمت بی منت خود، الگوی ماندگار مدیریت انقلابی و جهادی را به نمایش گذاردند و راه شهدا هم‌چنان باید ادامه یابد.

فرماندار شهرستان دهاقان یاد و نام شهدای کارمند را گرامی دانست و تصریح کرد: ۱۵ هزار شهید بسیج ادارات و کارمندان، ایثارگرانه به ملت بزرگ و با تقوای ایران خدمات کردند و در این راه به مقام والای شهادت رسیدند.

وی از پروژه‌هایی قابل بهره‌بردای دهاقان در خبر داد و عنوان کرد: در شهرستان دهاقان نیز به مناسبت هفته دولت پروژه‌هایی از جمله برق رسانی به مناطق پازن، کژدمه و نصب یک دستگاه ترانس در روستای قمیشلو در دست اقدام قرار دارد.

سجادی اذعان کرد: هم‌چنین واگذاری دو واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در دست اقدام است.

وی افزود: بهزیستی در راستای اشتغال مددجویان، طرح‌های متعدی به ویژه در بخش هنری ارائه شده است و بر این اساس دو واحد تولیدی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: در راستای تأمین آب شرب مردم، مخزن آب شرب در دهاقان و خط انتقال به روستای علی آباد جمبزه نیز در این هفته احداث می‌شود.

وی با اشاره به انقلابی گری مدیران و مسئولان افزود: در حال حاضر بسیج ادارات در راستای رضایت‌مندی و خدمت به مردم با برنامه‌هایی از جمله برگزاری میز خدمت جهادی، مشارکت در طرح‌های ملی، جمع آوری کمک‌های مؤمنانه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا اقدامات و فعالیت‌هایی در دست اجرا دارند.

کد خبر 5291823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha