۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷

در ششمین روز از هفته دولت؛

۳۲ طرح عمرانی و خدماتی در خشکبیجار به بهره برداری رسید

۳۲ طرح عمرانی و خدماتی در خشکبیجار به بهره برداری رسید

رشت- ۳۲ طرح عمرانی و خدماتی با بیش از هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در بخش خشکبیجار شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الهی پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه افتتاحیه طرح‌های بخش خشکبیجار، اظهار کرد: شناخت سیره شهیدان و حرکت در مسیر آنها عامل مؤثری برای تلاش مضاعف مسئولان در رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

فرماندار رشت با بیان اینکه، شهیدان رجایی و باهنر زندگی خود را وقف خدمت و رفع نیازهای مردم کردند، افزود: مسئولان باید قدر فرصت خدمتگذاری به مردم و اقشار ضعیف جامعه را بدانند و در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

وی با اشاره به آمار بالای جان باختگان ناشی از شیوع کرونا و شرایط تحریم‌های ظالمانه دشمنان، اضافه کرد: با وجود مشکلات و تنگناها، فعالیت دستگاه‌های اجرایی در زمینه خدمت به مردم تداوم یافته و تلاش شده تا مطالبات مردم به بهترین شکل محقق شود.

فتح اللهی به بهره برداری از ۳۲ طرح عمرانی و خدماتی در بخش خشکبیجار اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها در بخش‌های روکش آسفالت، تقویت و توسعه برق و بهره برداری همزمان از ۱۶ واحد مسکن مددجویان به ارزش هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

کد خبر 5291963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha