۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۸:۳۱

معاون استاندار تهران:

افتتاح ۴۲۱ پروژه در استان تهران ۵ هزار شغل مستقیم ایجاد کرده است

افتتاح ۴۲۱ پروژه در استان تهران ۵ هزار شغل مستقیم ایجاد کرده است

پردیس- معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به اشتغالزایی مناسب به واسطه افتتاح ۴۲۱ پروژه طی هفته دولت در استان تهران گفت: این پروژه ها در استان ۵ هزار شغل مستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی عصر یکشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در پردیس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا و شهدای دولت بالاخص شهیدان رجایی باهنر اظهار داشت: شهر پردیس با ۲۸ پروژه و اعتباری بالغ بر ۵۷۴ میلیارد تومان یکی از مهمترین شهرستان‌های ما در سطح استان از جهت بهره برداری پروژه‌های عمرانی بود.

چراغعلی افزود :۷ هزار میلیارد تومان با ۴۲۱ پروژه در سطح استان تهران طی هفته دولت بهره برداری شد که انشا الله با افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها در بحث اشتغال و آغاز پروژه‌هایی که در ادامه آن داشته باشیم فصل جدید از اقدامات عمرانی داشته باشیم.

وی بیان داشت: حدوداً بالغ بر ۵ هزار اشتغال مستقیم و چیزی چند برابر هم اشتغال غیر مستقیم از محل این پروژه‌ها در هفته دولت ایجاد شده است.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: امیدوار هستیم در شهرستان پردیس با تحولی که در بودجه‌های عمرانی شهرداری بوده اخبار خوبی را در سال جاری انشاالله برای مردم این شهر در خصوص گسترش و تعدد بیشتر پروژه‌های عمرانی و خدماتی داشته باشیم.

چراغعلی در خصوص مشارکت مردم در اجرای طرح‌های عمرانی در استان تهران بیان داشت: اگر مشارکت مردم نبود این حجم از پروژه‌ها به سرانجام نمی‌رسید و از این ۷ هزار میلیارد تومان هم بیش از ۵۰ درصد آن مشارکت خود مردم در بخش خصوصی و بانک‌ها بوده است که برای رونق استان کمک کردند.

وی با توجه به تمهیداتی که در نظر گرفته شده است اظهار داشت: پیش بینی می‌شود که در شهر پردیس و سایر شهرستان‌های استان تهران مشارکت مردم را بیش از گذشته داشته باشیم و با مانع زدایی هایی که انجام می‌شود زمینه اشتغال را با فعالیت‌های عمرانی بیشتر برای مردم فراهم کنیم.

کد خبر 5292271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha