۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸

استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد:

سرمایه گذاری چهار هزار میلیاردی بخش خصوصی در خراسان‌جنوبی

 سرمایه گذاری چهار هزار میلیاردی بخش خصوصی در خراسان‌جنوبی

بیرجند- استاندار خراسان‌جنوبی گفت: بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری چهار هزار میلیارد تومانی در خراسان‌جنوبی ورود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری صبح دوشنبه در با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم برنامه محوری را به عنوان یک اصل و اساس در دستور کارخودمان قرار دهیم.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در برنامه‌ریزی‌ها اولویت‌بندی نیز مد نظر ما قرار دارد، بیان‌کرد: همه مدیران و دستگاه‌ها مکلف هستند که در قالب برنامه حرکت کنند چرا که تنها در این صورت می‌توانیم انتظار رفع مشکلات و مسائل را داشته باشیم.

ملانوری ادامه‌داد: تعامل، وحدت، همراهی و همکاری نیز از دیگر تأکیدات بوده است چرا که اگر بین دستگاه‌های اجرایی با هم و با نمایندگان مجلس و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی همراهی و تعامل وجود نداشته باشد بهره‌وری لازم را نخواهیم داشت.

پرهیز از پشت میز نشینی مسئولان

وی افزود: از دیگر مسائل مورد تأکید و اشاره به مدیران خراسان‌جنوبی مردم‌داری و پرهیز از مدیریت با سبک پشت میز نشینی است چرا که باید مشکلات را از نزدیک مشاهده کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خواهان سرعت بخشیدن و به نتیجه رسیدن سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در خراسان‌جنوبی هستیم، گفت: با تعامل و وحدت بین دستگاه‌های امنیتی، امروز شاهد امنیت در بخش‌های مختلف به ویژه در مرز هستیم که قابل تحسین است.

ملانوری با اشاره به اینکه ما به دنبال گفتگو و رایزنی و معرفی فعال استان برای توسعه این خطه از کشور هستیم، یادآور شد: در این راستا ستاد توسعه خاوران را راه‌اندازی کردیم که گزارش مربوط به آن به صورت مستمر به مردم داده شده است و با مسئولیت شخص استاندار کار خود را پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری چهار هزار میلیارد تومانی ورود پیدا کرده است، افزود: همین سرمایه‌گذاران در باب مسئولیت اجتماعی خود نیز برای هزینه کرد ۵۰ میلیارد ورود خوبی داشته‌اند.

۴۰ مجوز بی نام برای سرمایه گذاری صادر شده است

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ما مجوزهای بی نام برای سرمایه‌گذاری اقتصادی صادر می‌کنیم، گفت: ما در حال حاضر ۴۰ طرح آماده داشته و مجوزهای آن را گرفته‌ایم که به محض ورود سرمایه‌گذار در اختیار او قرار می‌دهیم تا ان شاء الله شاهد رفاه و توسعه در خراسان‌جنوبی باشیم.

ملانوری با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی هم در حوزه مدیریت بیماری کرونا انجام شده است، افزود: این موضوع باعث شد که در زمینه بیماری کرونا ما در خراسان جنوبی شاهد وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از استان‌های کشور باشیم.

کد خبر 5292673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha