۱۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸

معاون هیئت مدیره جمعیت «المنابر القرآنیة» خبرداد؛

برترین‌های قرآنی در کویت تجلیل شدند

برترین‌های قرآنی در کویت تجلیل شدند

جمعیت «المنابر القرآنیة» در کویت از برترین‌های قرآنی این کشور در سال ۲۰۲۱ تجلیل کرد.از ابتدای آغاز این طرح تا کنون ۱۴۳۶ قرآن آموز از داخل و خارج کویت در این طرح مشارکت داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «الوطن»،جمعیت «المنابر القرآنیة» در کویت از برترین‌های قرآنی این کشور در سال ۲۰۲۱ تجلیل کرد. «محمد یوسف الشطی» معاون هیئت مدیره جمعیت «المنابر القرآنیة» با اعلام این خبر تصریح کرد: تجلیل از برترین‌های قرآنی به منظور تقدیر از آنها و تشویقشان برای استمرار در یادگیری کتاب خدا و تفکر در آن و تمسک به تربیت نبوی انجام شده است.

وی همچنین ادامه داد: از ۲۱ قرآن آموز برتر دختر و پسر در طرح «غلمان القرآن» ویژه آموزش زبان عربی و قرآن کریم و حفظ جز ۳۰ تجلیل به عمل آمده است.

الشطی در ارتباط با طرح «غلمان القرآن» توضیح داد: این طرح شامل مجموعه حلقه‌های قرآنی ویژه کودکان ۴ تا ۱۴ ساله است که آموزش زبان عربی به عنوان کلید یادگیری و تفکر در قرآن کریم و حفظ ۳۰ قرآن کریم از جمله برنامه‌های آن به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ قرآن آموز دختر و پسر در سال ۲۰۲۱ در این طرح شرکت کرده‌اند، گفت: از ابتدای آغاز این طرح تا کنون ۱۴۳۶ قرآن آموز از داخل و خارج کویت در این طرح مشارکت داشته‌اند.

کد خبر 5294709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha