۱۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

برخورد شدید قضایی با عوامل اجرایی در برگزاری مراسم در باغملک

برخورد شدید قضایی با عوامل اجرایی در برگزاری مراسم در باغملک

باغملک- فرمانده انتظامی باغملک گفت: عوامل اجرایی دخیل در تشییع جنازه ها بازداشت شدند و در صورت رعایت نشدن این امر مهم از سوی عوامل اجرایی حتماً برخورد شدید قضائی خواهد شد.

عبدالرحیم قربان پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: برای جلوگیری و پیشگیری از شیوع گسترده بیماری کرونا از دهم شهریورماه سال جاری تا اطلاع ثانویه همه مراسم‌های تشییع جنازه از ساعات ۵ تا ۶ صبح انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات امنیتی - انتظامی در پیشگیری و مبارزه با کرونا در باغملک به‌صورت جدی برقرار خواهد بود، تأکید کرد: مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا به شهرداری‌ها اعلام شده که ترخیص جنازه از سردخانه‌ها فقط طبق ساعات اعلام شده خواهد بود و در صورت رعایت نشدن این امر مهم از سوی عوامل اجرایی حتماً برخورد شدید قضائی خواهد شد.

قربان پور افزود: ماشین حمل سیستم صوتی و بلندگو، خوانندگان و عوامل اجرایی موسیقی دخیل در تشییع جنازه توقیف و بازداشت و عاملان شکل‌گیری تجمع، ضمن تشکیل پرونده قضائی به دادگاه معرفی خواهند شد؛ همچنین هرگونه تیراندازی و استفاده از اسلحه در مراسم ممنوع بوده و عاملان تیراندازی ضمن اعمال قانون، احتمال ابطال مجوز حمل سلاح آنان وجود خواهد داشت.

فرمانده انتظامی باغملک تأکید کرد: مقامات نظامی - قضائی در بحث سلامت شهروندان جای هیچ‌گونه تخفیف و مماشات در اعمال قانون و مجازات را خالی نخواهند گذاشت.

کد خبر 5294751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha