۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس:

اهدای تجهیزات پزشکی به علوم پزشکی شیراز

اهدای تجهیزات پزشکی به علوم پزشکی شیراز

شیراز- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس از اهدای تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد.

ابوالفضل خروطی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا و نیاز مبرم به تجهیزات پزشکی، بنیاد احسان با طرح احسان سلامت، تعداد ۵۰۰ کپسول اکسیژن، ۱۵۰ دستگاه بای‌پپ و ۱۷ دستگاه ونتیلاتور به مراکز علوم پزشکی استان‌هایی که شرایط حادتری در حوزه کرونا دارند، اهدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در قالب پویش «احسان سلامت» در راستای مشارکت در رفع نواقص و کاستی‌ها و موانع موجود در مقابله با بیماری کویید ۱۹، تعداد ۳۰ عدد کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن و ۷ دستگاه بای‌پپ را با هزینه‌ای بالغ بر حدود ۵۰۰ میلیون تومان تهیه و در اختیار علوم‌پزشکی شیراز قرار داده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فارس ضمن آرزوی سلامتی برای سفیدپوشان عرصه سلامت و تمامی کادر درمان، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همانگونه که از ابتدای شیوع این بیماری منحوس با برگزاری رزمایش‌های مختلف، اعم از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، کمک‌های مومنانه و تولید واکسن و …در کنار مردم بوده است، در این مرحله نیز با اهدای تجهیزات پزشکی یار و همراه مردم عزیزمان خواهد بود.

کد خبر 5296642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha