۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۲۰:۱۴

در جلسه شورای شهر رشت تأکید شد؛

ثبات در مدیریت شهری اولویت اعضای شورای شهر رشت

ثبات در مدیریت شهری اولویت اعضای شورای شهر رشت

رشت- جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضا ثبات در مدیریت شهری را خواسته و اولویت شورای ششم عنوان کرده و گفتند در انتخاب شهردار تنها منافع مردم رشت مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر رشت با محوریت بررسی استعفای شهردار شهر رشت در دفتر شورا برگزار و اعضای بعد از شنیدن اظهارات و دلایل «سید محمد احمدی» درباره درخواست استعفای وی تصمیم گیری کردند.

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به بارش شدید باران از بامداد امروز در استان گیلان و شهرستان رشت، افزود: تنها در سه ساعت ۶۸ میلیمتر باران در شهر رشت بارید که موجب آبگرفتگی معابر در برخی خیابان‌ها و محله‌ها شد.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه در ۱۹ نقطه شهر رشت و هشت منزل مسکونی با آبگرفتگی مواجه بودیم، گفت: چهار مورد سقوط درخت نیز رخ داد که سبب تخریب یک خودرو شد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه با هر بار بارش برخی مناطق شهر رشت دچار مشکل و آبگرفتگی می‌شود، ادامه داد: باید اقدامات لازم برای رفع این مشکل انجام شود.

رئیس شورای شهر رشت به استعفای شهردار رشت نیز اشاره کرد و گفت: ما به ثبات مدیریتی در شهرداری رشت اعتقاد داریم زیرا وجود ثبات سبب می‌شود تا بتوانیم به اهداف خود در خدمت رسانی به شهروندان برسیم.

استعفای شهردار در زمان کنونی درست نبود

یکی از اعضای شورای شهر رشت با اشاره به اینکه استعفای شهردار در این شرایط مطلوب نیست، اظهار کرد: با توجه به رویکرد شورای ششم در ثبات مدیریت شهری برخی که خود را منتسب به شهردار می‌دانند از این موضوع سود خواهند برد.

هادی رمضانی با بیان اینکه برخی مطالب خلاف واقعیت مطرح می‌شود که از نظر حقوق رسانه‌ای جرم است، افزود: اعضای شورا هیچ گونه زیاده خواهی از شهردار نداشتند که متأسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم در فضای مجازی صحبت‌هایی را به اعضای شورا منتسب می‌کنند.

وی با تأکید بر انتقال اخبار درست از سوی اصحاب رسانه، گفت: قبول استعفای شهردار برای ما سخت است اصرار به این موضوع به نفع شهر ما نیست

در انتخاب شهردار جز به منافع مردم و شهر رشت فکر نکردیم

در ادامه یکی دیگر از اعضای شورای شهر رشت با اشاره به اینکه از زمان آغاز به کار شورای ششم ارتباط خوبی میان شورا و شهردار وجود داشت، ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در شورای ششم کار برای مردم بدون سهم خواهی بود و در همین راستا تلاش کردیم تا ثبات را در مدیریت شهری ایجاد کنیم.

سید حسین رضویان با تأکید بر اینکه شورای ششم در این مسیر هیچ چیز جز منافع مردم را در نظر نگرفته و نخواهد گرفت، افزود: بر همین از مدیری که مسیری را قبل از آغاز به کار شورای ششم شروع کرده بود حمایت کردیم که در این موضوع نه باج وجود داشت و نه سهم خواهی از سوی اعضای شورا.

کد خبر 5296873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
      0 0
      امیدواریم پروژهای عمرانی هرچه زودتر انجام شوند تا مردم عملکرد شمارا ببین واینقد حرف وشعار نباشه، خواهشا با رووح خسته مردم بازی نکنید