۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

واکنش محمد عبدالسلام به عملیات کوبنده در عمق عربستان

واکنش محمد عبدالسلام به عملیات کوبنده در عمق عربستان

رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به عملیات موفق ارتش و کمیته های مردمی یمن در عمق عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به عملیات موفق ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عمق عربستان واکنش نشان داد.

وی اعلام کرد: به همان اندازه که متجاوزان به حملات خود و محاصره یمن ادامه دهند به همان اندازه ملت ما به دفاع از خود ادامه خواهد داد.

رئیس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: ما انجام عملیات بازدارندگی در عمق کشورهای متجاوز را به نیروهای مسلح یمن تبریک می‌گوییم. عملیات مشروع ما در راستای موضع دفاعی ملت محاصره و مورد تجاوز یمن است و به یاری خداوند گسترده تر و بزرگتر خواهد شد و روند صعودی به خود خواهد گرفت.

گفتنی است که یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز یکشنبه از عملیات بازدارندگی هفتم رونمایی کرد که طی آن مراکز و تاسیسات حساس و پایگاه های نظامی سعودی با موشک بالستیک و پهپاد هدف قرار گرفت.

طی این عملیات تاسیسات شرکت آرامکو در راس التنوره در منطقه الدمام در شرق عربستان با ۸ پهپاد از نوع صماد ۳ و یک موشک بالستیک از نوع ذوالفقار هدف قرار گرفت. همچنین تاسیسات آرامکو عربستان در مناطق جده، جیزان و نجران با ۵ موشک بالستیک از نوع بدر و دو پهپاد صماد ۳ هدف قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن این عملیات را در راستای حق مشروع ملت یمن دانست.

کد خبر 5297544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      5 2
      الله اکبر و لله الحمد به امیدی نابودی آل سقوط
    • آریا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      3 1
      خدایاری شان کندوشراین آل یهودروازسرکل منطقه کم کند
    • عبدالله IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      0 0
      سلام بر مجاهدین حوثی دوای جنگ یمن: بجای زدن عربستان، به دبی بزن! بخدا فورًا به غلط‌کردن می‌افتند میگی نه! امتحانش مجانیه، ضرر هم نداره و السلام
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
      0 0
      مقابله به مثل حق مشر وع نیروهای ارتش وکمیته های مردم یمن است با این تفاوت که متجاوزین انبار مواد غذایی وقوت مردم را از بین میبرند وغیر نظامیان وکو دکان را می کشند و لی یمنی ها اهداف نظامی و اقتصادی را مورد حمله قرار مدهند