۱۴ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۶

امام جمعه موقت اصفهان:

هیچ‌کس جرأت نمی‌کند حتی یک گلوله به سمت ایران رها کند

هیچ‌کس جرأت نمی‌کند حتی یک گلوله به سمت ایران رها کند

اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان به قدرت نظامی در کشور اشاره کرد و گفت: در این زمینه به سطحی از قدرت رسیده‌ایم که کسی جرأت نمی‌کند حتی یک گلوله به سمت ایران رها کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح رزمایش سراسری «شمیم حسینی» که در قالب تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای افراد نیازمند مجاور بقاع متبرکه و موقوفات مقید به مکان و سکونت گاه‌های غیر رسمی حاشیه شهرها به منظور تعظیم شعائر حسینی ترویج فرهنگ و اجرای نیات واقفان خیراندیش و همچنین ترویج روحیه مواسات و همدلی و کمک مومنانه به اقشار کم برخوردار که در امامزاده میرحمزه اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به نیازمندان یکی از اصلی ترین بخش‌های فرهنگ غنی و نجات بخش اسلام است، اظهار داشت: بنده خدا هم زمینه ساز خدمت به جامعه است.

مردم دعوت رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه را لبیک گفتند

وی با بیان اینکه در هیچ کشوری این میزان ایثار و گذشت را برای کمک به مردم مشاهده نخواهید کرد، ابراز داشت: این امر در شرایطی اتفاق افتاد که کشور تحت تأثیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار داشته است اما مردم به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت در کمک مومنانه رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و شاهد حرکت شمیم حسینی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه بودیم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خیران نیز در کنار سازمان اوقاف و امور خیریه همکاری و همراهی خوبی برای تأمین بسته‌های کمک معیشتی برای رساندن به دست نیازمندان داشته‌اند، اضافه کرد: باید توجه داشت که در حال حاضر با توجه به خالی بودن خزانه دولت امکان کمک گسترده را ندارد و در این شرایط ضروری است که خیران به کمک مردم بیایند.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از روی کار آمدن دولت سیزدهم به ریاست حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: در حال حاضر میلیون‌ها دُز واکسن وارد کشور شده که این امر جای قدردانی دارد.

قدردانی از برپایی بزم مهربانانه اوقاف برای کمک به نیازمندان

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به اینکه همه باید توجه داشته باشند که نیازی نیست نتیجه همه اعمال خیر خود را در این دنیا بگیرند، افزود: باید سهمیه‌ای را برای آخرت داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از اوقاف و امور خیریه اصفهان به دلیل برپایی بزم مهربانانه برای کمک به نیازمندان گفت: با تغییر دولت فکرها به کار افتاده و در همه بخش‌ها شاهد جهش خواهیم بود.

امام جمعه موقت اصفهان به قدرت نظامی در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: در این زمینه به سطحی از قدرت رسیده‌ایم که کسی جرأت نمی‌کند حتی یک گلوله به سمت ایران رها کند.

کد خبر 5297593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      1 0
      خفه شو
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      1 0
      جنگ نظامی با امریکاازاول انقلاب اصولا مطرح نبوده. جنگ اصلی فرهنگیه،که الان اصفهان شده بزرگترین سنگر دشمنان. مرگ براصفهان پایتخت اصلاح طلبان.