۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی خبر داد؛

صدور ۹۵۴ جواز تأسیس طرح‌های صنعتی در خراسان رضوی

صدور ۹۵۴ جواز تأسیس طرح‌های صنعتی در خراسان رضوی

مشهد ـ سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی گفت: طی پنج ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰، تعداد ۹۵۴ فقره جواز تأسیس طرح‌های صنعتی در خراسان رضوی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خزاعی با بیان این‌که طی پنج ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰، تعداد ۹۵۴ فقره جواز تأسیس طرح‌های صنعتی در خراسان رضوی صادر شده است، اظهار کرد: این طرح‌ها با سرمایه گذاری ۳۷۶ میلیارد و ۹۶۹ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۷ هزار و ۹۸۰ نفر انجام شده است.

وی ادامه داد: طرح‌های صنعتی صادره استان در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ میزان سرمایه‌گذاری، ۲۵۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی افزود: در این مدت، بیشترین سهم سرمایه‌گذاری در طرح‌های استان خراسان رضوی مربوط به بخش ساخت فلزات اساسی بوده که ۱۴۰ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال از کل سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است و بیشترین اشتغال نیز در بخش سایر محصولات کانی غیرفلزی بوده است که سه هزار و ۷۹۳ نفر از کل اشتغال را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در مجوزهای صادره طی پنج ماهه ابتدای سال جاری، هفت درصد تعداد طرح‌ها، هشت درصد سرمایه‌گذاری کل کشور و هشت درصد اشتغال طرح‌های صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.

کد خبر 5298051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha