۱۷ شهریور ۱۴۰۰، ۰:۳۳

مهدی طارمی:

برد شیرینی برابر عراق کسب کردیم/ همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند

برد شیرینی برابر عراق کسب کردیم/ همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند

زننده دومین گل تیم ملی ایران برابر عراق گفت: پیروزی برابر عراق ما را به آینده امیدوار کرد و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه خلیفه قطر به مصاف تیم ملی عراق رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش که برای دومین بازی پی در پی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بود در دقیقه سوم و مهدی طارمی (۶۹) و علی قلی زاده (۹۰) گل‌های ایران را وارد دروازه عراق کردند.

مهدی طارمی پس از این دیدار گفت: خدا را شاکریم که تیم ملی توانست سه امتیاز را به دست بیاورد. ما خوب بازی کردیم و توانستیم برد شیرینی را به دست بیاوریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده هم این روند را ادامه دهیم و به پیروزی های دیگری دست پیدا کنیم.

وی در مورد گلزنی اش در این دیدار گفت: مهم پیروزی تیم ملی است. همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند اما فکر می کنم گل خوبی به ثمر رساندم و توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کنیم.

طارمی در مورد هماهنگی که بین او و سردار وجود دارد گفت: سال هاست کنار هم بازی می کنیم. در بیرون از زمین هم رابطه خیلی خوبی داریم. همین موضوع باعث می شود این شناخت خوب را از هم داشته باشیم و برای موفقیت هماهنگی کامل داشته باشیم.

کد خبر 5299550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha