۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳

حق وردی در تذکر شفاهی؛

مجلس تسلیم زیاده خواهی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی نمی‌شود

مجلس تسلیم زیاده خواهی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی نمی‌شود

نماینده مردم شهریار با بیان اینکه آژانس باید در رفتار خود تجدیدنظر کند، تصریح کرد: نباید تسلیم زیاده خواهی های آژانس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان جلسه علنی (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار در مجلس در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رویکرد مردمی و انقلابی رئیس جمهور از هیات دولت خواست که برای کنترل و مدیریت سریع گرانی های کمرشکن و طاقت فرسا اقدامات عاجلی انجام دهد. انتظار می رود که دولت مردمی تا دیر نشده بازار را سر و سامان دهند. امروز مهم ترین مصداق مردمی بودن مبارزه با گرانی است.

وی با بیان اینکه موافقت با سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران موجب تعجب و تاسف بود، ادامه داد: چرا پس از انتشار گزارش مقرضانه اخیر آژانس با سفر گروسی موافقت می‌شود. گروسی اعتبار آژانس را در حد یک رسانه صهیونیستی پایین آورده است و نباید در دولت جدید همان امتیازدهی‌های قبلی ادامه پیدا کند.

این نماینده مردم درمجلس یازدهم با بیان اینکه آژانس باید در رفتار خود تجدیدنظر کند، تصریح کرد: نباید تسلیم زیاده خواهی های آژانس شد.

وی گفت: از ریاست جمهور می خواهم در معرفی وزیر آموزش و پرورش از میان افراد توانمند و آشنا به ساختارها و چالش های این وزارتخانه تسریع شود.

کد خبر 5302846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha