۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۰۹

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرم بید اعلام کرد؛

تزریق بیش از ۱۲ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان خرم بید

تزریق بیش از ۱۲ هزار دوز واکسن کرونا در شهرستان خرم بید

شیراز - سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرم بید گفت:با اختصاص یک سالن تجمیعی برای واکسیناسیون کرونا در سطح شهر خرم بید و همچنین مراکز بهداشتی درمانی روستایی، ۱۲هزار و۹۱۳دوز واکسن کرونا تزریق شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد طیبی با اشاره به اقدامات زیرساختی مجموعه بهداشت و درمان خرم بید برای مقابله با اپیدمی کرونا، از تشکیل نشست‌های ستاد مدیریت کرونا در شهرستان با محوریت پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های مختلف شهرستان به عنوان یکی از نخستین اقدامات این شبکه یاد کرد.

وی همچنین از همکاری و همراهی یک گروه جهادی با مجموعه سلامت این شهرستان در مقابله با کرونا خبر داد و گفت: اجرای طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» نیز در شهرستان خرم بید با مشارکت ۲۸۶ نیروی داوطلب مردمی و بسیجی همراه بوده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرم بید در ادامه با اعلام کمک یک میلیارد ریالی خیرین به مجموعه سلامت خرم بید در بحران کرونا، از نیکوکاران این شهرستان خواست کماکان در بخش‌های مختلف، با حوزه بهداشت و درمان شهرستان همکاری و مشارکت داشته باشند.

طیبی با بیان آخرین وضعیت کرونا در شهرستان خرم بید گفت: در طول بحران کرونا، در مجموع دو هزار و ۸۱ بیمار کووید ۱۹ در خرم بید شناسایی شده و ۶۹۴ بیمار نیز در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) این شهرستان بستری شده‌اند.

او اضافه کرد: همچنین با پیگیری‌ها و اقدامات مراقبتی همکاران مدافع سلامت خرم بید، بیش از یک هزار و ۹۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ تاکنون در این شهرستان بهبود یافته و ۵۰ نفر از شهروندان نیز قربانی این بیماری شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خرم بید با تاکید بر تلاش این مجموعه برای تسریع در اجرای واکسیناسیون به عنوان اولویت این مجموعه در ماه‌های گذشته افزود: تاکنون با اختصاص یک سالن تجمیعی برای واکسیناسیون کرونا در سطح شهر خرم بید و همچنین مراکز بهداشتی درمانی روستایی، دوازده هزار و ۹۱۳ دوز واکسن کرونا در شهرستان خرم بید تزریق شده است.

کد خبر 5303724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha