۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۶

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی:

رویداد «کوآپ تجارت» ۱۳ و ۱۴ تیر در خراسان جنوبی برگزار می شود

رویداد «کوآپ تجارت» ۱۳ و ۱۴ تیر در خراسان جنوبی برگزار می شود

بیرجند-مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت:رویداد «کوآپ تجارت» با هدف شناسایی ظرفیت های صادراتی استان ۱۳ و ۱۴ تیر در خراسان جنوبی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه وردی صبح دوشنبه در نشست خبری با اشاره به رویداد «کوآپ تجارت» در خراسان جنوبی بیان کرد: در سال جاری یکی از مسائل ما حوزه آموزش در صنایع دستی است.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این رویداد سیزدهم و چهاردهم تیرماه برگزار می‌شود، گفت: یکی از آموزش‌هایی که در این رویداد داده خواهد شد ظرفیت‌های صادراتی صنایع دستی خراسان جنوبی در کشورهای هدف است.

شاهوردی بیان کرد: امیدواریم این رویدادها در معرفی پیانسل های صادراتی خراسان جنوبی داشته باشد و کمک کار صنعتگران ما در این زمینه قرار گیرد.

عارف علی آبادی دبیر اجرایی رویداد «کوآپ تجارت» نیز در این نشست گفت: رویداد «کوآپ تجارت» این رویداد در محورهای صنایع دستی، صنعت و معدن، کشاورزی و صنایع غذایی و گلخانه با حضور ۱۶۰ نفر برگزار می‌شود.

علی آبادی گفت: از این تعداد ۵۰ نفر از حوزه صنایع دستی، ۳۵ نفر از حوزه صنعت و معدن، ۳۵ نفر از حوزه کشاورزی و ۴۰ نفر از حوزه فناوری هستند.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد به صورت همزمان چهار پنل برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های صادراتی استان در حوزه‌های تولیدی استان و ظرفیت‌های نیروی انسانی و نخبگانی جهت ایجاد پروژه‌های صادرات محور است.

کد خبر 6153665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha