۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۴۵

سخنگوی جنبش حماس:

وعده های صهیونیستها درباره بهبود شرایط غزه دروغ است

وعده های صهیونیستها درباره بهبود شرایط غزه دروغ است

سخنگوی جنبش حماس به وعده های دروغین و پوچ وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره بهبود شرایط غزه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج آنلاین، حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس گفت: طرح رژیم صیهونیستی که یائیر لاپید وزیر خارجه این رژیم، درباره بهبود شرایط غزه مطرح کرد، وعده‌های دروغین و پوچ است که عملاً جنبه اجرایی ندارد.

وی با اشاره به اینکه حماس بخشی از این طرح شکست خورده نخواهد بود، افزود: رژیم صهیونیستی فکر می‌کند که برخی از راهکارها در زمینه های اقتصادی می‌تواند مانع تحقق اهداف ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین خود و بازگشت آوارگان شود.

قاسم تاکید کرد: ما صاحبان یک مسئله ملی هستیم. سعی می‌کنیم حقوقمان را در سرزمین و مقدسات خود پس بگیریم و با آزادی و کرامت در سرزمین خود زندگی کنیم.

سخنگوی حماس گفت: راهکارهای رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم و نهادهای آن نمی‌توانند با وضعیت ملی‌گرایانه رو به افزایش در نوار غزه مقابله کنند به ویژه پس از نبرد شمشیر قدس.

وی افزود: ملت فلسطین حق دارد از طریق هوایی و دریایی منافذی به روی جهان داشته باشد و افراد و کالاهای آن، آزادانه حرکت کنند. ملت فلسطین حق دارد که کمک های کشورهای عربی را دریافت کند.

حازم قاسم با بیان اینکه حماس نمی‌تواند بر سر مسائل سیاسی و ملی چانه‌زنی کند، همچنین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در تلاش است واقعیت جنگ ملت فلسطین با استعمار را از بین ببرد.

کد خبر 5304018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha