۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵

مدیرعامل چادرملو در پیامی اعلام کرد؛

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردم ایران اسلامی

دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردم ایران اسلامی

یزد- مدیرعامل چادرملو گفت: دفاع مقدس، احیا کننده خودباوری مردمی بود که با اعتماد به نفس و همت، چرخ‌های توسعه و آبادانی ایران اسلامی را درسنگر تولید وصنعت به گردش درآوردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر تقی‌زاده با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: سی و یکم شهریور یادآور رشادت‌ها و ایثار ماندگار انسان‌های دلیری است که در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از تمامیت ارضی و مقابله با هجوم دشمن به ایران اسلامی، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی افزود: هفته دفاع مقس یادآور روزهای حماسه، فداکاری و از جان گذشتگی دلیر مردان غیور و بزرگی است که عزت و سربلندی این سرزمین را به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به ارمغان آوردند و درتداوم این مسیر پر فراز و نشیب با راهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به تأسی از آموزه های بلند اسلامی و تعالیم اهل بیت (علیهم السلام) و پشتیبانی ملت شجاع و مقاوم ایران زمین با وجود همه توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب، ایران اسلامی همچون کوهی استوار پابرجا و ایستاده است.

تقی زاده ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای مرور و بازخوانی مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های مردان و زنان شجاعی است که با اراده‌ای بی‌بدیل علیه تجاوز به کشور، به مقابله برخاستند و از عزت و شرف خود دفاع کردند.

مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو بیان کرد: دفاع مقدس، احیا کننده خودباوری مردمی بود که با اعتماد به نفس، تلاش و همت بی بدیل، چرخ های رشد و توسعه و آبادانی ایران اسلامی را در سنگر تولید و صنعت و مراکز علمی و پژوهشی به گردش درآوردند.

وی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، امام راحل، شهدا و ایثارگران آن دوران، برای همگان در مسیر پاسداشت دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 5310738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha