۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله خبر داد؛

توزیع ۳۵۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه در استان مرکزی

توزیع ۳۵۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه در استان مرکزی

اراک - جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی از توزیع بیش از ۳۵۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا عسگری صبح شنبه در حاشیه رزمایش کمک مومنانه که همزمان با هفته دفاع مقدس انجام گرفت، اظهار کرد: امروز صحنه مقابله و مبارزه با دشمنان خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت است و به برکت تفکر انقلاب اسلامی و روحیه بسیجی گفتمان خدمت صادقانه و محرومیت زدایی در کشور نهادینه شده است.

وی ادامه داد: جهادگران بسیج سازندگی برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و به دنبال آن هستند که غبار محرومیت را از چهره محرومان و مظلومان پاک کنند.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: در طول بیماری کرونا نهضت کمک مومنانه در استان مرکزی رقم خورد و به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاکم در کشور و با لبیک ملت به فرمان مقام معظم رهبری، مردم با خلق حماسه‌هایی از جنس ایثار و ازخودگذشتگی اقدامات ماندگاری رقم زدند.

عسگری بیان کرد: استان مرکزی با مشارکت مردم و خیرین در اجرای نهضت کمک مومنانه بسیار خوش درخشید و در قالب قرارگاه کمک مومنانه بیش از ۳۵۵ هزار بسته معیشتی، یک هزار و ۲۰۰ فقره جهیزیه، ۲۶ هزار بسته لوازم التحریر، یک میلیون و ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی و ۵۱۰ عدد تبلت و گوشی در استان مرکزی توزیع شده که ارزش ریالی آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس رزمایش کمک مومنانه به استعداد ۸ هزار بسته کمک معیشتی، یک‌هزار بسته نوشت‌افزار و ۱۰۰ سری جهیزیه انجام می‌شود و همچنین ۸۰ پروژه مسکن محرومان، ۴۰ پروژه آبرسانی در روستاهای سربند و سایر روستاها با حضور مسئول محترم سازمان بسیج سازندگی کشور نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 5311843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha