۴ مهر ۱۴۰۰، ۲۰:۱۰

فرماندار بناب:

کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است

کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است

بناب- فرماندار بناب با بیان اینکه کم توجهی به نیروهای ایثارگر از ناحیه هر دستگاهی غیرقابل قبول است، گفت: اجازه نخواهیم داد به قشر ایثارگر جامعه توهین و کم احترامی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فتحی شامگاه یک شنبه در نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان بناب با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هرگونه کم توجهی و بی حرمتی به قشر ایثارگر را از ناحیه هیچ دستگاهی قبول نکرده و قویاً آن را محکوم می‌کنیم؛ افزود: بهادادن و قدر منزلت ایثارگران جزو وظایف ماست و نباید از این موضوع غافل شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید در معرفی رزمندگان و ایثارگران و مفاخر قدم برداریم؛ گفت: متأسفانه آنطور که شاید و باید از معرفی مفاخر خود غافل مانده‌ایم و همچنان این موضوع مغفول مانده است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب خاطرنشان کرد: متأسفانه در جامعه فلان هنرپیشه غربی برای جوانان شناخته شده است ولی نتوانسته‌ایم مفاخر داخل کشور و شهر خودمان را به جوانان به عنوان الگو معرفی کنیم و از معرفی مفاخر و قهرمانان ۸ سال دفاع مقدس غافل مانده‌ایم.

فتحی اذعان کرد: اگر امروز در آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و مدارس شاهد امنیت هستیم، این امنیت را مدیون جانفشانی رزمندگان و خون پاک شهدا هستیم.

وی تصریح کرد: ۱۹ ماه است به جهت عدم تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری شاهد پایین آمدن کیفیت آموزش هستیم و علیرغم اینکه اساتید و معلمان عزیز ما از طریق فضای مجازی زحمات زیادی را متقبل شده‌اند ولی به هیچ وجه آموزش به صورت مجازی و آنلاین نمی‌تواند جای آموزش حضوری را پر کند.

فرماندار بناب در ادامه از عدم فرهنگ سازی در جامعه به عنوان یک حلقه گمشده نام برد و گفت: وظیفه اصحاب تعلیم و تربیت برای فرهنگ سازی در جامعه بسیار خطیر است.

کد خبر 5314314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha