۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴

وحیدی:

مشکلی برای برگشت زائران اربعین وجود ندارد/ تسهیل در امر انتقال

مشکلی برای برگشت زائران اربعین وجود ندارد/ تسهیل در امر انتقال

سمنان-وزیر کشور با بیان اینکه مشکلی برای برگشت زائران اربعین وجود ندارد، گفت: تمهیدات لازم از لحاظ انتقال هوایی و زمینی در کنار خطوط ریلی صورت گرفته تا زائران به بهترین نحو انتقال پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی پیش از ظهر پنجشنبه در بدو ورود به استان سمنان و در جمع خبرنگاران به میزبانی فرودگاه سمنان درباره شرایط زائران اربعین بیان کرد: تاکنون عده زیادی از زائران از این سفر معنوی برگشته و تعمیرات لازم برای خدمت رسانی به آن‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه انتقال هوایی زائران به وسیله هواپیما طبق زمانبندی انجام شده و بدون مشکل صورت گرفته است، افزود: در مرز زمینی نیز به خصوص در حوزه شلمچه و مهران و چذابه تمهیدات لازم برای تردد و برگشت زائران با خودروها انجام گرفته است.

وزیر کشور با بیان اینکه حمل و نقل ریلی نیز در مرز آماده انتقال زائران است، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی برای انتقال زائران وجود نداشته است.

وحیدی گفت: قرنطینه هوشمند طراحی شده مورد تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفته و هدف آن موقعیت یابی افراد دچار بیماری و ایجاد محدودیت برای این افراد است.

وی افزود: بر این اساس، سایر محدودیت‌های عمومی در جامعه برطرف می‌شود و درواقع به جای اینکه محدودیت عام داشته باشیم، محدودیت فقط شامل حال افرادی است که بیمار باشند و در نتیجه آن کار و کسب‌ها به روال عادی خود باز می‌گردد و مشکلات اقتصادی ناشی از محدودیت‌های کرونایی برطرف می‌شود.

کد خبر 5316894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha