۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰

امام جمعه کرج:

کشورهای همسایه نباید ابزار دست صهیونیست‌ها شوند

کشورهای همسایه نباید ابزار دست صهیونیست‌ها شوند

کرج - امام جمعه کرج گفت: سران کشورهای همسایه نباید فریب خورده و ابزار دست صهیونیست‌ها شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به تحرکات و توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی در مرزهای ایرانی اسلامی اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که این تحرکات توسط نیروهای مسلح به طور کامل زیر نظر بوده و رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران همواره در مورد همسایگان رعایت حسن همجواری و تقویت روابط و حفظ منافع مشترک با رعایت همه شئون را مد نظر دارد، تصریح شد: بر همین اساس سران کشورهای همسایه نباید فریب خورده و ابزار دست صهیونیست‌ها شوند.

امام جمعه کرج بیان کرد: به رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی هشدار می‌دهیم که اگر به دنبال تحقق خیال خامی در مورد ایران به واسطه وابستگان خود در مورد ایران باشد تمام منافع این رژیم در منطقه به همت سربازان غیور و با ایمان نابود خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز رزمایش فاتحان ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور و تذکر سختی که با حمله به مقرر تروریست‌ها در شمال غرب کشور به این گروه تروریست داده شد، خاطرنشان کرد: ایران در مورد امنیت خود با هیچ کشوری تعارف ندارد و در این راستا با قدرت عمل خواهد کرد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه سران کشورهای همسایه مراقب حرف زدن‌شان علیه ایران باشند، متذکر شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) اقدامات دشمن را رصد می‌کند و نسبت به خنثی‌سازی این تحرکات اقدامات مناسبی را انجام داده است و همواره این دسیسه‌ها یک به یک نقش بر آب شده است.

کد خبر 5317572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha