۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴

طی سال جاری صورت گرفته است؛

اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال زایی در قزوین

اختصاص ۲۳۰ میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال زایی در قزوین

فزوین-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان در استان قزوین اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی دهقانی محمدآبادی در مراسم آغاز به کار مرکز نیکوکاری کارآفرینی و اشتغال شهید بهشتی در شهر الوند اظهار کرد: اشتغال اساس ارائه خدمات این نهاد به نیازمندان است.

وی ادامه داد: خدمت به محرومان و نیازمندان با محوریت اشتغال با این رویکرد صورت می‌گیرد که باید زندگی عزتمندانه را برای محرومان و نیازمندان رقم بزنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: سال گذشته اشتغال زایی در کمیته امداد استان قزوین به شکلی بود که در کشور رتبه نخست را کسب کردیم از این رو با استفاده از تجارب کسب شده، رویکرد این نهاد، توانمندسازی مددجویان است.

وی افزود: طی سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان جهت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان در استان قزوین اختصاص یافته است که امیدواریم با تعامل دستگاه‌های دیگر به خصوص بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات دستاوردهای مثبتی را شاهد باشیم که رونق زندگی محرومان را به دنبال داشته باشد.

دهقانی محمدآبادی عنوان کرد: اولویت ما اشتغال‌های فن آور و جدید است چراکه باید در ایجاد مشاغل موضوع بازار فروش و ضریب موفقیت کسب و کار به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این سایر مددجویان فاقد مهارت نیز می‌توانند پس از بهره مندی از دوره‌های آموزشی که برگزار می‌کنیم، از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: همچنین بر اساس بسته تشویقی که طی سال‌های گذشته هم اجرا شده است، کارفرمایان می‌توانند از مددجویان بیکار استفاده کنند و یا در رشته‌های مورد نیاز اعلام نیاز کنند تا نیروی آموزش دیده را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی اعلام کرد: کارفرمایان در ازای هر مددجو که بکارگیری می‌کنند از تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت هفت ساله بهره مند می‌شوند که این رویکرد نیز در اشتغال مددجویان تأثیر بسزایی دارد.

دهقانی محمدآبادی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا در تعامل با واحدهای تولیدی نسبت به تأمین نیروی کار آنها اقدام کند از این رو دفاتر کمیته امداد استان قزوین در شهرهای مختلف آماده اجرای بسته تشویقی برای کارفرمایان هستند.

کد خبر 5318092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha