۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۴۳

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز خبر داد؛

جمع‌آوری ۱۲۵ معتاد متجاهر از شهر کرج

جمع‌آوری ۱۲۵ معتاد متجاهر از شهر کرج

کرج - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و تحویل ۱۲۵ معتاد متجاهر به مراکز بازپروری در سطح شهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلیم‌پور بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای افزایش و آرامش امنیت جامعه و پاکسازی چهره شهر از افراد هنجار شکن، اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در طرحی که در ۲۴ ساعت گذشته در سراسر کلان‌شهر کرج با همکاری کلانتری‌های تابعه برگزار شد، ۱۲۵ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با بیان اینکه جمع‌آوری معتادان باعث کاهش سرقت به خصوص سرقت‌های خرد در جامعه می‌شود، تصریح کرد: از اجرای این طرح بازخورد مثبتی از سوی همشهریان دریافت کرده‌ایم و این موضوع باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شده است.

وی با اشاره به نقش مردم در افزایش امنیت محله محور یادآور شد: پیشگیری مهم‌ترین اصل در عرصه مبارزه با پدیده ویرانگر اعتیاد است که پلیس البرز به مبحث آموزش شهروندان نیز توجه ویژه داشته و مسئولان انتظامی همواره در کنار انجام وظایف ذاتی خود با حضور در مدارس، مساجد و ادارات در امر آموزش اقشار مختلف نیز اهتمام داشته‌اند.

کد خبر 5319211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha