۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۶:۳۴

رئیس اداره اوقاف لامرد اعلام کرد؛

کمک افزون بر یک میلیارد ریالی اوقاف لامرد به محرومان شهرستان

کمک افزون بر یک میلیارد ریالی اوقاف لامرد به محرومان شهرستان

لامرد- رئیس اداره اوقاف لامرد گفت: همزمان با هفته وقف بیش از یک میلیارد ریال از محل عوائد موقوفات شهرستان در قالب بسته‌های معیشتی، رفاه کارت و پخت غذای گرم بین مستمندان توزیع می شود.

عباس توانا در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه وقف تعداد ۲۲۰ بسته معیشتی با ارزش بیش از ۸۵۰ میلیون ریال شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، چایی و کنسرو ماهی تن در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

توانا خاطرنشان کرد: ۱۶۰ فقره رفاه کارت نیز، به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف لامرد گفت: همزمان با آغاز دهه وقف بیش از یک میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال از محل عوائد موقوفات شهرستان لامرد در قالب بسته‌های معیشتی و رفاه کارت و پخت غذای گرم بین مستمندان و جامعه هدف توزیع خواهد شد.

وی افزود: عمده ترین موقوفات شهرستان لامرد، موقوفات عام از قبیل مساجد، حسینیه‌ها و آب انبارها است.

وی تصریح کرد: لامرد از نظر تعداد حسینیه بعد از شیراز رتبه اول، و از نظر تعداد مسجد جایگاه سوم را در سطح استان فارس دارد و یقیناً این جایگاه نشان از پیشینه دینی و روحیه اعتقادی مردم این خطه و همچنین تلاش‌ها و خدمات ارزشمند خیّرین و واقفین ارجمند این شهرستان است.

رئیس اداره اوقاف لامرد تصریح کرد: این کمک‌ها به مناسبت آغاز دهه وقف و با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم و وظایف ذاتی سازمان اوقاف، اجرای امینانه نیات واقفین ارجمند است که در قالب طرح شمیم حسینی بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و اومور خیریه شهرستان لامرد از رفع تصرف موقوفه آب انبار صفایی واقع در بلوار معلم نبش شرقی خیابان خلیج فارس در شهر لامرد خبر داد وگفت: حکم قطعی رفع تصرف از سوی دادگاه تجدیدنظر استان به اوقاف ابلاغ شده است، و این موقوفه به متراژ ۱۵۳۰ متر مربع، و ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیارد ریالی می‌باشد.

توانا، از همه واقفین، خیّرین و بانیان خیری که در رشد و تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم، و رفع نیازهای اجتماعی، اقتصادی و مذهبی منطقه و شهرستان بر می‌دارند تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 5320115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha