۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۹

استاندار خراسان‌جنوبی:

توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو تأمین امنیت است

توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو تأمین امنیت است

بیرجند- استاندار خراسان‌جنوبی بااشاره به اینکه فعالیت‌های نیروی انتظامی مصداق جهاد در راه خدا است، گفت: توسعه اقتصادی و اجتماعی در گرو تأمین امنیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی ملجأ و پناه مردم در برابر بی قانونی‌ها و بی نظمی‌ها است، اظهار کرد: نیروی انتظامی به واسطه خدمات متنوع خود بیشترین ارتباط را با مردم و عموم جامعه دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مردم برای رسیدگی به بسیاری از امورات و پیگیری برخی از حقوق خود به نیروی انتظامی مراجعه می‌کنند، بیان‌کرد: از این جهت نیروی انتظامی یکی از ارگان‌های ایجاد عدالت در جامعه است.

ملانوری گفت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با ناهنجاری، بی عدالتی، فراهم کردن شرایط امن و آرامش برای مردم تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی می‌کند که همه این موارد به نوعی مصداق جهاد در راه خداوند و بسیار با ارزش است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال به کسانی که در راستای تأمین امنیت مردم و جامعه به مبارزه پرداخته و جهاد می‌کنند، دوستی خود را وعده داده است، اظهار کرد: امنیت زیر ساخت تمامی فعالیت‌ها است و از این جهت توسعه فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در گرو تأمین امنیتی است که حاصل زحمات شبانه روزی خانواده بزرگ نیروی انتظامی در کنار سایر یگان‌های نظامی، امنیتی، قضایی و … است.

کد خبر 5322870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha