۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۸

فرماندار پیشوا:

۶۰ درصد رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در پیشوا واکسینه شده اند

 ۶۰ درصد رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در پیشوا واکسینه شده اند

پیشوا- فرماندار پیشوا با اشاره به روند مناسب واکسیناسیون کرونا در این شهرستان گفت: تاکنون نزدیک به ۶۰ درصد رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بیش از ۷۵ درصد افراد بالای ۱۸ سال در پیشوا واکسینه شده‌ اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون سالن شهدای گمنام که با حضور سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا و معاونین فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا برگزار شد اظهار داشت: تاکنون نزدیک ۶۰ درصد رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بیش از ۷۵ درصد افراد بالای ۱۸ سال در شهرستان پیشوا واکسینه شده‌اند.

عباسی افزود: در حال حاضر واکسن به میزان لازم در شهرستان پیشوا موجود است و لازم است مردم برای حفظ سلامتی خود و قطع شیوع کرونا هر چه سریع‌تر با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

فرماندار پیشوا با اشاره به تسریع در امر واکسیناسیون گفت: در یکی دو ماه اخیر سرعت واکسیناسیون در کشور بیشتر شد و جمعیت هلال احمر، بسیج، سپاه، اورژانس و شهرداری‌ها در این روند به کمک کردند لذا واکسیناسیون با این سرعت احتمال وقوع موج جدید را کمتر می‌کند، اما این باعث نمی‌شود که ما به فکر مقابله با موج جدید نباشیم.

وی بیان داشت: ما نباید تنها به واکسن متکی باشیم و در مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمرنگ شوند و با وجود کاهش تعداد بیماران شرایط همچنان شکننده بوده و هرگونه سهل انگاری و عادی انگاری می‌تواند دوباره شهر را به شرایط سخت بازگرداند.

کد خبر 5324063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha