۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

توسط انتشارات سیمای شرق؛

کتاب «پیوست رسانه‌ای» منتشر شد

کتاب «پیوست رسانه‌ای» منتشر شد

کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته حمید ضیایی‌پرور توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «پیوست رسانه‌ای» نوشته حمید ضیایی‌پرور به‌تازگی توسط انتشارات سیمای شرق منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب می‌تواند راهنمای کارشناسان بخش‌های مختلف رسانه‌ای، روابط‌عمومی، مشاوران رسانه‌ای، فرهنگی و اجتماعی باشد، و در ۵ فصل شامل کلیات، فعالیت‌های رسانه‌ای، استایل بوک رسانه‌ای و سیاست رسانه‌ای، اجرا و ارزیابی سند پیوست رسانه‌ای و مصادیق پیوست رسانه‌ای تدوین شده است.

پیوست‌رسانه‌ای، سندی است که برای پوشش‌خبری، اطلاع‌رسانی و اقناع افکارعمومی درباره اقدامات و طرح‌های مهم یک سازمان یا شرکت و موسسه از سوی واحد روابط‌عمومی، طراحی، تدوین و تنظیم، اجرا و ارزیابی می‌شود. این‌سند شامل برنامه با طرح فعالیت‌ها، تولید محتوا، ارایه و انتشار اطلاعات، بودجه، زمان‌بندی و اولویت‌بندی هر فعالیت رسانه‌ای است. هدف از تدوین و اجرای پیوست‌رسانه‌ای، اطلاع‌رسانی درباره اقدامات و طرح‌ها و ارتباط تعاملی و اقناع افکار عمومی است.

حمید ضیایی‌پرور نویسنده این‌کتاب، دارای ۲۱ سال تجربه روزنامه‌نگاری در کشور و ۷ سال تجربه فعالیت و مدیریت در حوزه روابط‌عمومی و مدیریت اجرایی در دستگاه‌هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری است.

کتاب مذکور با ۱۸۰ صفحه منتشر شده است.

کد خبر 5324107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha