۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴

همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی صورت گرفت؛

دستور ویژه فرمانده انتظامی کردستان در خصوص حادثه مجتمع ادب سنندج

دستور ویژه فرمانده انتظامی کردستان در خصوص حادثه مجتمع ادب سنندج

سنندج- فرمانده انتظامی کردستان با دستور ویژه به معاونت بازرسی این نیرو در استان خواستار شفاف سازی دلیل نزاع و درگیری جمعی در مجتمع آپارتمانی ادب سنندج شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۴۰۰ اهالی مجموعه آپارتمان‌های مسکونی ادب شاهد نزاعی خیابانی توسط جمعی از اراذل و اوباش بودند که پس از ناامیدی از حضور به موقع پلیس در محل وقوع با خبرنگار خبرگزاری مهر تماس گرفته و پس از دقایقی از آغاز این نزاع و در حین این درگیری خیابانی خبرنگاران ما در محل حاضر شده و این رویداد را پوشش خبری دادند.

پس از انتشار خبر این حادثه ناگوار با تیتر «درگیری در وقت اضافه تابستان / در مجموعه آپارتمان‌های ادب چه می گذرد» شاهد موج گسترده اعتراضات مردمی در خصوص افزایش نزاع‌های خیابانی و برخورد ضعیف با این افراد بودیم لذا در همین راستا خبرنگار خبرگزاری مهر در استان کردستان در جریان نشست خبری سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان این دغدغه مردمی را مطرح کرد.

فرمانده انتظامی کردستان نیز ضمن عذرخواهی از شهروندان در خصوص تعلل نیروهای کلانتری مجاور این مجموعه از معاون بازرسی خویش خواست که برای شفاف سازی و اطلاع رسانی به افکار عمومی دلایل این نزاع خیابانی و روند قضائی پرونده را بررسی و در اختیار خبرنگاران ما قرار دهد.

گفتنی است مجموعه آپارتمان‌های ادب جزو اولین پروژه‌های انبوه سازی استان کردستان بوده که نیم قرن از ساخت آن می‌گذرد و حدود دو هزار نفر جمعیت در ۴۲۴ واحد آن ساکن هستند اما به دلیل فرسودگی بنا و عدم رسیدگی شهرداری و دیگر نهادهای خدمت رسان به محلی برای تجمع و تردد معتادان متجاهر و افراد زباله گرد تبدیل شده است.

کد خبر 5324811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha