۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

فرهنگ عفاف و حجاب باید به درستی برای جوانان تبیین شود

فرهنگ عفاف و حجاب باید به درستی برای جوانان تبیین شود

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در جشنواره گوهر فاطمی گفت: فرهنگ عفاف و حجاب باید به درستی برای جوانان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره گوهر فاطمی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا، اظهار کرد: اسلام قصد دارد به وسیله دستورات الهی قداست و جایگاه انسانیت، انسان‌ها را بالا برده و به کمال برساند.

وی افزود: خداوند دستور می‌دهد برای حفظ کرامت انسان‌ها حجاب و عفاف را رعایت کنند و برجستگی‌های بدن خود را بپوشانند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: رعایت حجاب و عفاف تنها مخصوص زنان نبوده بلکه خداوند به مردان نیز برای رعایت عفاف و حجاب تذکر می‌دهد.

احمدی با بیان تفاوت بین عفاف و حجاب، بیان کرد: حجاب به ظاهر و عفاف به تقوا قلب گفته می‌شود و این ۲ باید با یکدیگر تطابق داشته باشد.

وی تاکید کرد: نهادهای بسیاری درحال فعالیت فرهنگی هستند اما برنامه‌های متفاوت و گوناگون سبب موازی کاری در جامعه شده است و فرهنگ عفاف و حجاب باید به درستی برای نسل جوان تبیین شود و شبه‌ها پاسخ داده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: ارتش همواره در خدمت مردم بوده و در کنار حفظ امنیت کشور در زمینه‌ای مانند زلزله سال ۹۶ سرپل ذهاب و مقابله با ویروس کرونا نقش فعال داشته است.

کد خبر 5325284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha