۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۸:۵۶

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اعتماد عمومی مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است

اعتماد عمومی مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اعتماد عمومی مهمترین سرمایه نیروی انتظامی است و باید این مهم در جامعه به خوبی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه دوشنبه در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی در محل دفتر امام جمعه زنجان، گفت: امروز پلیس استان زنجان در برقراری امنیت در جامعه با تمام توان تلاش می‌کند.

وی امنیت را مقوله‌ای بسیار مهم و تاثیرګذار در زمینه توسعه عنوان کرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی، بازوی توانمند و چشمان بیدار نظم و امنیت جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز پلیس ایران از قاطعیت و اقتدار توأم با اخلاق و عدالت برخوردار است، گفت: باید پلیس در جلب اعتماد عمومی مردم تلاش کند.

خاتمی با بیان اینکه استقرار امنیت، مأموریت نیروی انتظامی است، تاکید کرد: اعتماد عمومی و رویکرد جامعه، مهمترین و بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی است و باید این مهم در جامعه به خوبی مورد توجه قرار گیرد و انسان‌های سالم با مشاهده نیروی انتظامی، احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

وی ابراز داشت: حضور به موقع پلیس در صحنه و رسیدگی به موقع به مشکلات انتظامی مردم در ارتقا احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: مردم به کادر نیروی انتظامی ارزش زیادی قائل هستند و نیروی انتظامی باید قدر آن را بداند و با جان و دل برای امنیت جامعه تلاش کند.

خاتمی افزود: پلیس استان زنجان در ایام کرونا هم در کمک به نیازمندان فعالیت‌های خوبی انجام داد.

کد خبر 5325482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha