۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مرغداری در سیستان وبلوچستان آغاز می‌شود

عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مرغداری در سیستان وبلوچستان آغاز می‌شود

زاهدان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مرغداری برای تامین نیاز داخل و حتی صادرات به کشورهای همسایه تا پایان سالجاری در استان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در کارگروه تخصصی تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: امسال با پیگیری‌ها و نشست‌های متعدد با مسوولان ارشد کشوری در زمینه صدور مجوز مرغداری منع تاسیس مرغداری در استان پس از ۱۵ سال برداشته شد.

وی از برخورد با مخلان بازار مرغ سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه گوشت مرغ بخش زیادی از سفره مردم را تشکیل می‌دهد بارها در این خصوص ستاد تنظیم بازار تشکیل و مصوباتی از جمله تأمین بخش قابل توجه مرغ زنده مورد نیاز کشتارگاه‌ها از استانهای همجوار به تصویب اعضا رسید که بازهم این بازار دچار مشکل شد و برخی کشتارگاه‌ها با وجود اینکه مرغ زنده به میزان کافی وجود داشت فعالیت خود را تعطیل کردند و این سبب کاهش مرغ کشتار روز مورد نیاز مردم استان شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار استان برای پیشگیری از افزایش قیمت‌ها به تصویب اعضا رسید و دستگاه‌های مرتبط در هر حوزه موظف به اجرای کامل آنها هستند لذا کم‌کاری در انجام مصوبات از سوی هیچ نهاد دولتی یا خصوصی قابل پذیرش نیست.

وی ادامه داد: افرادی که باعث اختلال در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان شدند باید به دستگاه‌های نظارتی پاسخگو شوند تا از ایجاد تنش در بازارهای استان پیشگیری شود.

کد خبر 5325750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha