۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۲۰

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دماوند خبر داد؛

حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند/حادثه‬ یک مصدوم بر جای گذاشت

حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند/حادثه‬ یک مصدوم بر جای گذاشت

دماوند- رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دماوند از حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند خبر داد و گفت: این حادثه‬ یک مصدوم بر جای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن رزمگه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع یک حریق در شبکه گاز شهری منطقه گیلاوند خبر داد و اظهار داشت: صبح امروز حادثه آتش‌سوزی چند باب مغازه تجاری در بلوار شاهد منطقه گیلاوند به‌علت حفاری و آسیب رسیدن به شبکه گاز شهری رخ داد.

رزمگه در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه با اشاره به اینکه خط لوله گاز حفاری شده در بلوار شاهد منطقه گیلاوند شهر دماوند حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز دچار انفجار و آتش‌سوزی شده بود گفت: با اعلام حادثه به مرکز پیام فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس گیلاوند به محل حادثه اعزام شد و مشخص شد که که بلافاصله حادثه به سامانه آتش‌نشانی ۱۲۵ اطلاع داده شد و پس از چند دقیقه در پی این حادثه، مغازه مجاور دچار حریق شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دماوند بیان داشت: عملیات اطفای حریق با حضور عوامل آتش‌نشانی انجام شد و در این حادثه یک نفر مجروح که آقای ۳۷ ساله بود با ۳ درصد سوختگی توسط تکنسین‌های اورژانس امدادرسانی شد و به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال یافت.

کد خبر 5325841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha